Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Μετεκλογικές Σκέψεις 21/09/15


 
Λένε κάποιοι “και που το ξέρουν το ΕΠΑΜ για να ψηφίσουν?” Πρώτον, άμα νομίζουμε πως μετά από 5 χρόνια κόλασης, και μετά τα σκηνικά όπου πρώτη μούρη ήταν το ΕΠΑΜ (ΕΡΤ, Ειρηνοδικεία, Δημοψήφισμα), δεν ξέρουνε τουλάχιστον αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες Ελλαδίτες το ΕΠΑΜ, ε, να πηδηχτούμε από το παράθυρο. Δεύτερον, άμα μας ξέρεις ο όποιος εσύ, συμφωνείς με αυτά που σου λέμε και δεν στρατεύεσαι στην διάδοσή τους, χρεώνεις εμάς που σκιζόμαστε? Λέει ο άλλος “καλά τα λέτε εσείς αλλά δεν σας ξέρει κανείς” ... “Μας ξέρεις εσύ, εσύ που δεν παίρνεις το θάρρος της άποψής σου και πετάς την μπάλα στους άλλους”, “δεν σας βλέπω πουθενά στα μέσα” απαντά... Τι να τον κάνεις αυτόν που ακόμα από τα ΜΜΕ περιμένει να του πει τι να κάνει... που ψάχνει για τσοπάνη αντί για αρχηγό και για μαντρί αντί για προοπτική στη ζωή του;
 
Λέγει κάποιος φίλος, “και όμως υπήρξαν κάποιοι μέσα στο ΕΠΑΜ που είχαν υποδείξει να πάμε για ...μπάνιο στις προηγούμενες εκλογές στις οποίες δεν είχαμε κατεβεί.” Το ΕΠΑΜ τον Γενάρη του 2015 σου είπε “αντιμνημονιακή ψήφο κατά συνείδηση και μαύρο στο δεδηλωμένο μαύρο μέτωπο”, αν ο όποιος μαλάκας είπε και μια μαλακία παραπάνω να μην το χρεώνουμε στο μέτωπο. Μου έλεγε ο φίλος ΦΛ πως τον χάλασε που το ΕΠΑΜ δεν κατέβηκε το Γενάρη, μα, τον Γενάρη ο ίδιος μου έλεγε πως δεν ήταν διατεθειμένος να πολεμήσει, να φύγουν αυτοί και βλέπουμε έλεγε. Και ο συγκεκριμένος, που το παίζει και συνδικαλισταράς, με κάλεσε μετά από 5 χρόνια κρίση για να μου ζητήσει λέει να με κάνει invite σε διαδικτυακό παιχνίδι! Έλεος! Είσαι και ο εκπρόσωπος αγωνιζόμενων υπαλλήλων ενός προς ιδιωτικοποίηση αεροδρομίου! Έλεος!
 
Και έτσι, με τα πρώτα αποτελέσματα της 20ής ενάτου, ο Δημ. Καζάκης άρχισε την αυτοκριτική: πως έπρεπε την διαθεσιμότητα που είχαμε στον κόσμο από το δημοψήφισμα μέχρι τώρα να την είχαμε από την επαύριο των εκλογών του Γενάρη... Μα, με το συμπάθιο, εμείς ήμασταν διαθέσιμοι:
 
Παράδειγμα ένα: φίλος παλιός ο ΒΓ, από αυτούς που λένε “γω δεν είμαι με κανέναν” άρα ούτε και με τον εαυτό του είναι, με έπιασε από τη μούρη το Γενάρη επειδή δεν συμμεριζόμουν την άποψή του πως με τον Τσίπρα τους άλλους θα τους πάρουν επιτέλους ελικόπτερα. Τι ακριβώς διάολο φταίω εγώ, που έδινα αγώνα χρόνια να κουβεντιάσω μαζί του και τον βοηθήσω να ανοίγει λίγο το τσερβέλο όταν με κάθε ευκαιρία μου υπενθύμιζε τι μακάριος που είναι μέσα στην εθελοτυφλία και ιδεοληψία του;
 
Ήταν ένα αμόρφωτο αριστεροειδές (που θεωρεί την άγνοιά του ισότιμη τουλάχιστον της γνώσης, που θα έλεγε και ο Τσόμσκι) που πάσχισα επί εξάμηνο να βρω σημείο επαφής στα μυαλά του στο τέλος τον πέταξα έξω αφότου με αποκάλεσε φασίστα, κομουνιστή, εθνικιστή και αναρχικό, όλα αυτά μαζί. Χρυσό αυγό πρώην πασόκο πασχίζω ακόμα να τον δείξω πέντε πράγματα, μόνο χάρη σε μια μικρή εκτίμηση που του δημιούργησα στο άτομό μou με κόπο, αλλά όταν αρχίζει τα εμφύλιο-πολεμικά του και πλευριτικά του.... μένω άφωνος, αλλά ακόμα τον πασχίζω. Ο φίλος ΤΖ πήγε και έριξε ΕΠΑΜ στέλνοντας μου και φωτογραφία μέσα από το Παραβάν! ...αλλά... όλη την προεκλογική εβδομάδα προμόταρε την αποχή... Τι κουβαλάτε ρε στον εγκέφαλο!!!!!???? Ο ΗΣ, φίλος από δεκαετίας που έχει και ντοκτορά, μου είπε θα το ρίξει ΕΠΑΜ και μετά απείχε γράφοντας και άρθρο για να δείξει ότι παρόλο που καταλαβαίνει τι βουλή θα προκύψει ο ίδιος δεν κάνει τον κόπο να πάει να τους μαυρίσει... Ρε καραμήτρο!!!!!!!!!
 
Παράδειγμα δύο: Ο φίλος ΝΦ, παλιός και καρδιακός ήταν πάντα στο “ψηφίζω όποιον μου δηλώνει αριστερός”, πως να του δείξω να καταλάβει πως δεν έχει ο ίδιος ιδέα τι εστί αριστερά? Προ του Γενάρη του 2015 δεν άκουγε, “να φύγουν αυτοί και βλέπουμε”, χωρίς επιχειρήματα, απλά επειδή δηλώνουν αριστεροί, με τις υγείες μας. Με την άνοδο Τσίπρα στην εξουσία το μόνο που έκανε ήταν να μου στείλει λινκς με τα προϊόντα μονταζιέρας, πχ τον ομοφοβικό τζιμάκο. Απαντούσα απλά 'τα πιστεύεις αυτά τώρα? Κάλεσε να τα πούμε'. Με κάλεσε τελικά εχτές μετά τα αποτελέσματα για να ρωτήσει “και τώρα τι”... καθώς προφανώς για πρώτη φορά αντιλήφθηκε πως η βουλή δεν έχει πλέον αντιπρόσωπο που να θεωρεί δικό του. Βεβαίως, ποτέ δεν είχε δικό του πραγματικό αντιπρόσωπο εκεί μέσα αλλά τέλος πάντων. Όταν προ του Γενάρη 2015 του έλεγα πως ο Τσίπρας διαπιστευτήρια δίνει στο μπρούκινκς και όχι στον λαό, όταν του έλεγα πως όλο το ΠΑΣΟΚ Σημίτη υπουργοποιείται από τον Σύριζα.., έλεγε να φύγουν αυτοί και βλέπουμε..., φύγαν αυτοί και είδαμε. Και τι ήταν το πρώτο πράγμα που με ρώτησε μετά 8 μήνες που “περιμέναμε”? Αν λέει κάνει αυτοκριτική ο καζάκης... Ναι, αισθητά περισσότερη από όλους τους αυτόκλητους αριστερούς διότι ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά τι διάολο περάσανε οι πραγματικοί “αριστεροί” παλαιοτέρων εποχών. Επίσης έμεινα μαλάκας καθώς μου είπε πως αγνοεί ποιος είναι ο Κασιμάτης... Και εγώ τρομάρα μου θεωρούσα δεδομένο πως αυτόν τουλάχιστον θα τον ακούει!!!!!!! Και άρχισε να μου λέει τα του θρησκόληπτου περί αριστεράς και ουμανισμού... Τι να του πω; Πως ο τύπος τον οποίο μόλις ψήφισε ήταν λίγο νωρίτερα υπουργός και δεν έβαλε εμπόδιο σε τίποτα; Πως η κωνσταντοπούλου επέτρεψε 13 πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και ενώ μπορούσε να βάλει στοπ στα νομοσχέδια δεν το έπραξε? Τους ψήφισε για τον ίδιο λόγο που ψήφιζε ως τώρα: επειδή του είπαν πως είναι αριστεροί...Να δεις που στο τέλος θα μας πούνε και μαλάκες. “Όνειρο ζω μη με ξυπνάτε” ήταν το sinistra prima volta, εμείς φταίμε επειδή το είχαμε δει εξαρχής τώρα; Πως διάολο πρέπει να αισθανόμαστε εμείς ένοχοι που δεν καταφέραμε να ξυπνήσουμε τον Έλληνα? Του εύχομαι του συγκεκριμένου να θελήσει να μου δώσει την ευκαιρία να τον βοηθήσω να μην τον φάει η απελπισία που έφαγε ήδη 1 στους 2 ελλαδίτες που επέλεξαν τραγικά να απέχουν από την διεκδίκηση της ζωής τους.
 
Εγώ όταν σπούδαζα το έκανα για να τεθώ στην υπηρεσία ενός λαού. Ενός φοβητσιάρη λαού που είναι ικανός πλέον έστω και λόγω άγνοιας να βάλει την υπογραφή του στη τελειωτική του έξοδο από το ιστορικό γίγνεσθαι. Άμα ο άλλος δεν θέλει να σωθεί, άμα ο γκιαούρης φοβάται την ελευθερία... Ευελπιστώ αυτήν την φορά, κάλιο αργά παρά αργότερα, να θελήσει να μάθει, να καταλάβει τι τρέχει, τι έχει χάσει και τι οφείλει να διεκδικήσει. Εμείς για αυτό είμαστε εδώ, ως άλλος οχτρός του λαού αλά Ίψεν.
 
Να με συμπαθάτε, εγώ διαθέσιμος για όλους όσους γνώρισα στη ζωή μου είμαι, και χωρίς να πουλώ ιδεοληπτικό πνεύμα ο ίδιος έχω να αντιμετωπίσω τις παρωπίδες δεκαετιών. Δεν έχω το μεγαλείο ενός Καζαντζάκη να φωνάξω “εγώ φταίω, άμα ο κόσμος πάει στο διάολο.” Είμαι εδώ, για τον απογοητευμένο αριστερούλη, για τον μπουκωμένο δεξιούλη και κάθε άλλη παραλλαγή του θνήσκοντος νεοέλληνος. Και όχι, δεν εκφράζομαι τόσο ανοικτά για τα χάλια τους μπροστά τους, πασχίζοντας να μην προσβάλω τις αριστεροσύνες και διεξιοσήνες τους, ίσως πρέπει να αρχίσω να τα χώνω. Ποιος ξέρει; Μπορεί και να πετύχει. Αλλά ρε γαμώτο, δεν ανέχομαι να μας λένε “εσύ φταις που δεν μας έπεισες νωρίτερα." Λίγη τσίπα ρε γκιαούρηδες, λίγη τσίπα! Την ελάχιστη δυνατή αν είχαμε θα μου πεις αυτά που ζούμε θα είχαν αποφευχθεί. “Το εγώ στα έλεγα εσύ δεν άκουγες” είναι για άλλους, όχι για εμάς. Αυτόν τον άχαρο αγώνα τον δίνουμε μέχρι ή ελευθερίας ή θανάτου, καλή δύναμη για τη συνέχεια.
 
DDChZ, EPAM UK.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου