Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΑΜ Θήρας: Ας μιλήσουμε για τα πραγματικά ζητήματα των Δημοτικών εκλογών!

Description: Description: Description: logo landscape
Τοπικός Πυρήνας Θήρας
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα :    ΕΠΑΜ Θήρας: Ας μιλήσουμε για τα πραγματικά ζητήματα των Δημοτικών εκλογών!

Είμαστε λίγο πριν τις Δημοτικές εκλογές του 2014. Ενώ οι παρατάξεις στη Σαντορίνη σχηματίζουν τα ψηφοδέλτια τους και ενώ βλέπουμε να προκύπτουν «θεματικές ομάδες εργασίας», ωστόσο δεν έχουμε δει κάποιο αξιόλογο προεκλογικό πρόγραμμα και ίσως και να μην δούμε. Μόνο ευχολόγια και υποσχέσεις που αφορούν, όμως, μια άλλη πραγματικότητα και όχι αυτή που βιώνουμε όλοι μας εδώ και τέσσερα χρόνια.
Το ΕΠΑΜ Θήρας δεν συμμετέχει και δεν στηρίζει επίσημα κανέναν υποψήφιο Δήμαρχο στις προσεχείς Δημοτικές εκλογές. Ωστόσο, οφείλει να πάρει θέση ώστε να ενημερωθούν οι Θηραίοι πολίτες θέτοντας τα πραγματικά ζητήματα που πρέπει να απασχολούν την Δημοτική Αρχή.

Μέρος 1ο – Η Ελλάδα τελεί υπό Κατοχή
«Κατοχή είναι η εξουσίαση μιας χώρας από τρίτους με σκοπό να την κατακτήσουν,
στερώντας της τους πόρους, τα μέσα παραγωγής, το δυναμικό της,
τα περιουσιακά της στοιχεία και τη διακυβέρνησή της»

Με βάση τον ορισμό αυτό, το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο, από την ίδρυση του το 2011 φωνάζει στον Ελληνικό λαό ότι…
Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΤΗΣ
Ας αναφέρουμε κάποια βασικά γεγονότα τα τελευταία τέσσερα(4) χρόνια, ώστε να το καταλάβουν οι Έλληνες:
Α) Τον Μάρτιο του 2010 υπογράφηκε μεταξύ της Ελληνικής και της Γερμανικής κυβέρνησης η «Ελληνογερμανική εταιρική σχέση η οποία δεν ψηφίστηκε ποτέ από την Ελληνική Βουλή. Σύμφωνα με αυτήν την εταιρική σχέση, προβλέπεται ανάληψη από τους Γερμανούς «ζητημάτων κρατικής διαχείρισης» στην Ελλάδα, στα οποία περιέχονται ζητήματα δημοσιονομικά, δομής του κράτους, διαχείρισης των νοσοκομείων, ενέργειας, αναπτυξιακά, τουρισμός κλπ.
Β) Με τη 1η δανειακή σύμβαση, τον Μάιο του 2010, η οποία δεν ψηφίστηκε, όπως όφειλε βάση του Συντάγματος, από την Ελληνική Βουλή, η Ελληνική Δημοκρατία αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτήθηκε από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά την ίδια ή τα περιουσιακά της στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την Σύμβαση. Επιπλέον, ούτε η Ελληνική Δημοκρατία ούτε τα περιουσιακά της στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας. Οι αποικιοκρατικοί αυτοί όροι είναι μοναδικοί στην ιστορία σε συμβάσεις μεταξύ κρατών.
Γ) Στη Τράπεζα της Ελλάδος, στην ΕΛΣΤΑΤ, στο ΤΑΙΠΕΔ, στις τράπεζες, σε κάθε υπουργείο και στις κεντρικές διοικήσεις των φορέων του Δημοσίου, έχουν τοποθετηθεί επίτροποι των δανειστών, προκειμένου να ελέγχουν την εφαρμογή των Μνημονίων και να επιβάλουν πρόσθετα μέτρα όποτε «παρεκκλίνουν» οι στόχοι. 
Δ) Με τον νόμο 3986/2011 και με το Πολυνομοσχέδιο του Ιανουαρίου του 2012 στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) έχουν μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ όλα τα ακίνητα που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο και είναι προς πώληση. Η ΔΕΗ, οι επιχειρήσεις ύδρευσης, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, οι σιδηρόδρομοι, το φυσικό αέριο, ο ορυκτός πλούτος, οι δημόσιες επιχειρήσεις ξεπουλιούνται ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις θα δοθούν στους δανειστές δίχως να μπορεί το ελληνικό κράτος να τα ξαναπάρει ποτέ πίσω. Τα λιγοστά έσοδα των ιδιωτικοποιήσεων (να αναφέρουμε ότι σε συνθήκες αποπληθωρισμού, όπως αυτές που διανύουμε τον τελευταίο χρόνο, τα πάγια περιουσιακά στοιχεία μιας χώρας χάνουν την αξία τους) θα πάνε αποκλειστικά στην αποπληρωμή του παράνομου Δημόσιου Χρέους.
Ε) Με τον Νόμο 4063/30-03-2012, κυρώθηκε από την Ελληνική Βουλή ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας (ESM), ένας υπερκρατικός μηχανισμός ελεγχόμενης χρεοκοπίας με έδρα το Λουξεμβούργο για τις χώρες της ευρωζώνης που αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στα χρέη τους, ώστε να σωθεί το ευρώ. Ο νέος αυτός μηχανισμός μπορεί ακόμη και να αποκτήσει περιουσία (κινητή και ακίνητη) άλλου κράτους ως δική του κάτω από το καθεστώς των όρων δανειακής διευκόλυνσης που παρέχει. Με το νέο δάνειο, λοιπόν, που ετοιμάζονται να μας δώσουν, η δημόσια και η ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων θα ανήκει στον ESM.
Στ) Με πράξη νομοθετικού περιεχομένου (ΦΕΚ 228/ 18-11-2012) οι Δήμοι έχασαν την οικονομική τους αυτοτέλεια αφού υποχρεώνονται, πλέον, να έχουν ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς και παράλληλα να ελέγχονται για κάθε έσοδο-έξοδο τους. Αν μάλιστα αποκλίνουν στους στόχους πάνω από εξάμηνο, τότε μπαίνουν σε «πρόγραμμα εξυγίανσης» λαμβάνοντας μέτρα όπως: αναστολή προσλήψεων, επιβολή υποχρεωτικών μετατάξεων υπαλλήλων, αύξηση δημοτικών τελών και φόρων, περιορισμό δαπανών.

Μέρος 2ο– Η σημασία της ψήφου
«Η ψήφος μας δεν αφορούσε την ουσιαστική συμμετοχή του πολίτη στις αποφάσεις αλλά χρησιμοποιούνταν ως μέσο νομιμοποίησης
των όποιων πολιτικών των κομμάτων και των συμφερόντων που αυτά ακολουθούσαν»

Με βάση την παρατήρηση αυτή, το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο, από την ίδρυση του το 2011 φωνάζει στον Ελληνικό λαό ότι είναι αναγκαία…
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ
ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ
ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
Ας δούμε τώρα τον τρόπο με τον οποία είναι δομημένο το πολιτικό σύστημα στην χώρα μας:
Α) Ποτέ δεν εξασφαλίστηκαν ίσες ευκαιρίες για όλους για συμμετοχή στη διακυβέρνηση της χώρας και ουδέποτε δεν αναδεικνύονταν οι πιο ικανοί. Οι υποψήφιοι των κομμάτων ή των δημοτικών παρατάξεων επιλέγονταν με βάση την οικονομική τους επιφάνεια και με βάση το πόσους ψήφους μπορούσαν να εξασφαλίσουν και εξυπηρετούσαν πάντα μια ντόπια ολιγαρχία που λεηλατούσε συστηματικά το τόπο.
Β)  Ποτέ δεν συμμετείχαμε ως πολίτες στην διαδικασία λήψης των αποφάσεων αφού μας απέκλειε συστηματικά το πολιτικό σύστημα. Τα προεκλογικά προγράμματα διαμορφώνονταν από κομματικούς συμβούλους ενώ μετά την εκλογή τους, οι κυβερνώντες αθετούσαν συστηματικά τις δεσμεύσεις τους προς τους πολίτες. Το ίδιο βέβαια ίσχυε και στις δημοτικές παρατάξεις ακόμα και αν αυτές αυτοπροσδιορίζονταν ως «ακομμάτιστες».
Γ) Ποτέ δεν λογοδότησαν οι κυβερνώντες ή οι αιρετοί απέναντι στους πολίτες που τους εξέλεξαν και δεν υπήρχε τρόπος να αντικατασταθούν στις περιπτώσεις που αθετούσαν τις δεσμεύσεις τους.
Δ) Ποτέ οι πολίτες δεν μπόρεσαν να περάσουν ή να καταψηφίσουν νόμους ακόμα και να αποφασίσουν για τον τρόπο λειτουργίας του Δήμου τους.
Ε) Οι πολιτικοί, είτε ήταν υπουργοί, είτε ήταν αιρετοί στους Δήμους απαλλάσσονταν από τις ευθύνες τους εξαιτίας λανθασμένων αποφάσεων τους που ζημίωναν το κράτος.

Μέρος 3ο - Συμπεράσματα
Με βάση αυτά που αναφέρθηκαν, οι προσεχείς Δημοτικές εκλογές έχουν ένα ξεχωριστό χαρακτήρα.
Οι Δήμοι αναγκάζονται να λειτουργήσουν μέσα σε ένα καθεστώς κατοχής και αποικιοκρατικής διακυβέρνησης της χώρας και οι αιρετοί καλούνται να διαλέξουν στρατόπεδο. Είτε γίνονται προασπιστές της περιουσίας του Δήμου και των Δημοτών, είτε γίνονται «συνεργάτες» (έτσι ονόμασε η Καγκελάριος της Γερμανίας κα Μέρκελ, τους 60 Δημάρχους που πήγαν τον Οκτώβριο του 2013 στη Νυρεμβέργη στο 4ο (!) συνέδριο της ελληνογερμανικής σχέσης) των Γερμανών και την ξεπουλούν.
Οι Δήμοι θα πρέπει να ενεργοποιήσουν τη συμμετοχή των πολιτών στις αποφάσεις αντιστεκόμενοι στις πιέσεις του κατοχικού καθεστώτος και εφαρμόζοντας όρους πραγματικής Δημοκρατίας. Στόχος των τοκογλύφων-δανειστών είναι να αλλάξει η κυριότητα των Δήμων και να δοθεί σε επενδυτές-αρπακτικά που θα λεηλατήσουν ανεπανόρθωτα το τόπο, αδιαφορώντας για τους ιθαγενείς, δηλαδή εμάς και ο μόνος που θα μπορεί να τους σταματήσει είναι ο ελληνικός λαός αυτοπροσώπως. Οι Έλληνες καλούνται να υπερασπίσουν την ιστορική τους συνέχεια μέσω της ίδιας της ύπαρξής τους αφού αυτό που συντελείται στην Πατρίδα μας είναι Γενοκτονία σύμφωνα με τον ακριβή ορισμό που έχει δοθεί από τον ΟΗΕ το 1948.
Μέρος 4ο – Ποιες οφείλουν να είναι οι προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής
        Η Δημοτική αρχή οφείλει να είναι έτοιμη να συγκρουστεί με το κατοχικό καθεστώς χρησιμοποιώντας κάθε μέσο, κινητοποιώντας τους Δημότες και δίνοντας τη μάχη σε επτά(7) πεδία:
1)                Ιδιωτικοποιήσεις: Η Δημοτική Αρχή δεν πρέπει να δεχτεί να γίνει καμία ιδιωτικοποίηση και κανένα ξεπούλημα Δημόσιας περιουσίας για να αποπληρωθεί το παράνομο Χρέος που μας έχουν φορτώσει. Θα πρέπει να εξαντλεί το νομικό της οπλοστάσιο ώστε να εμποδίζει τους επίδοξους επενδυτές-αρπακτικά και θα πρέπει να εντοπίζει εναλλακτικούς τρόπους πρόσληψης προσωπικού και χρηματοδότησης όπως π.χ. τη δημιουργία Ανώνυμων εταιριών (Νόμος 3852/2010-Καλλικράτης, άρθρο 107, παραγ. 2: «2. Οι δήμοι μπορούν να συνιστούν ή να συμμετέχουν σε ανώνυμες εταιρείες, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 265 του Κ.Δ.Κ.»), κοινωνικών συνεταιριστικών επιχειρήσεων ή συνεταιρισμών κατοίκων. Όποια δημοτική υπηρεσία (π.χ. καθαριότητα, αποκομιδή απορριμμάτων) ή δημοτική περιουσία έχει ήδη ιδιωτικοποιηθεί θα πρέπει να ασκηθεί τέτοια πίεση στους αναδόχους ιδιώτες ώστε να αναγκαστούν να την παραχωρήσουν πίσω στο Δήμο.
2)                Κατασχέσεις: Οι χρεοκοπημένες Τράπεζες επιδιώκουν να κατασχέσουν την ιδιωτική περιουσία του ελληνικού λαού αν και εκείνος έχει φορτωθεί το κόστος των ζημιών των τραπεζών μέσω  της ανακεφαλαιοποίησης τους. Παράλληλα, ο εισπρακτικός μηχανισμός του χρεοκοπημένου καθεστώτος εισβάλλει στις οικογένειες επιβάλλοντας χαράτσια, κατάσχοντας συντάξεις, ενοίκια, καταθέσεις και κατοικίες.
Η Δημοτική Αρχή οφείλει να μπει ανάμεσα στους Δημότες και σε αυτούς που επιδιώκουν την κατάσχεση της περιουσίας τους ακόμα και αν χρειαστεί να οργανώσει μπλοκάρει τις αποφάσεις των κατά τόπους Ειρηνοδικείων. Παράλληλα, οφείλει να ενημερώνει τους πολίτες για το πώς μπορούν να προστατευτούν και να τους διαθέτει δωρεάν νομική βοήθεια.
3)                 Έσοδα-Δημοτικά τέλη: Οι Δήμοι αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα έλλειψης εσόδων λόγω της μείωσης των συνεχόμενων επιχορηγήσεων (Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων) του κράτους στους Δήμους. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι με το σχέδιο νόμου «Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών» που κατατέθηκε στην Βουλή στις 20/03/2014, στο άρθρο 44 δίνεται η δυνατότητα στους Δήμου να εκχωρήσουν ή να βάλουν ενέχυρο τα έσοδα από τα δημοτικά τέλη ώστε να ιδιωτικοποιήσουν την καθαριότητα, τον φωτισμό και όποια υπηρεσία θεωρείται ανταποδοτικού χαρακτήρα.
Παράλληλα, η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών όχι μόνο δεν μπορεί να φορτωθεί επιπλέον αυξήσεις στα δημοτικά τέλη αλλά αντιθέτως στενάζουν κάτω από το βάρος των ήδη επιβαλλόμενων. Ωστόσο, οι τράπεζες συνεχίζουν να ενισχύονται με τα χρήματα του ελληνικού λαού και συνεχίζουν να είναι χρεοκοπημένες ενώ επίδοξοι επενδυτές αγοράζουν σε εξευτελιστικές τιμές την δημόσια και ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων.
Για να μπορεί να αντέξει η Δημοτική Αρχή την οικονομική ασφυξία και για να μην μετακυλήσει τον λογαριασμό στους πολίτες, θα πρέπει να ακολουθήσει ένα νομοθετικό πλαίσιο που υπάρχει, αλλά εξαιτίας των τοπικών συμφερόντων ποτέ δεν είχε εφαρμοστεί. Αναφέρουμε, ενδεικτικά, ότι στο Β.Δ. 24-9/20-10-58, του Ν. 25/1975, στον Ν.429/1976, στον Ν. 1080/1980 και στον Ν. 1828/1989 υπάρχουν οι απαραίτητες διατάξεις ώστε να ορίζονται επτά(7) κατηγορίες ακινήτων με διαφορετικούς συντελεστές βάση των οποίων να γίνεται ο υπολογισμός των δημοτικών τελών. Η Δημοτική Αρχή, οπότε, οφείλει να αυξήσει τα τέλη που πληρώνουν οι τράπεζες, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και οι πολύ μεγάλες επιχειρήσεις (π.χ. μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες) και παράλληλα να μειώσει τα τέλη των υπολοίπων πολιτών. Οφείλει επίσης να αναμορφώσει αντίστοιχα και τα τέλη ύδρευσης-αποχέτευσης.
4)                Εκπαίδευση-Πολιτισμός-Ανθρώπινο Δυναμικό: Η χώρα μας παρουσιάζει ενδείξεις έλλειψης μιας βαθύτερης παιδείας που αφορά αξίες, αρχές και ιδανικά. Το Δημόσιο σχολείο καταρρέει οδηγώντας πολλούς μαθητές μακριά από βασικές γνώσεις και δεξιότητες. 
Παράλληλα, το κατοχικό καθεστώς, με εντολή των δανειστών, επιβάλει στους νέους, συνθήκες αποικιοκρατίας που έχουν ως στόχο το εύκολο κέρδος και την ευκαιριακή εργασία και που προωθούν τον ατομικισμό, την καταπάτηση των εργατικών δικαιωμάτων, την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Η προεκλογική δήλωση του φερόμενου ως πρωθυπουργού Α. Σαμαρά ότι επιδίωξη του είναι να γίνει η χώρας μας Ινδία, Κίνα, Βουλγαρία φανερώνει το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκονται οι νέοι Έλληνες. Για το λόγο αυτό, οι νέοι μεταναστεύουν με συνθήκες πολύ δυσχερέστερες της δεκαετίας του ’60 και έχοντας χάσει την εμπιστοσύνη τους και την αγάπη τους για την χώρα.
Επίσης, η συνεχής καταπάτηση του Συντάγματος και ο περιορισμός των όποιων Δημοκρατικών ελευθεριών ώστε να ικανοποιηθούν τα αιτήματα των δανειστών και να μετατραπεί η Ελλάδα σε αποικία, δημιουργούν ένα εκρηκτικό κλίμα στην ελληνική κοινωνία.
Ωστόσο, η κοινωνική συνοχή διατηρείται ακόμα μέσω του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης και σε αυτό το στόχο πρέπει να κινηθεί η Δημοτική Αρχή. Πιο συγκεκριμένα, οφείλει:
·                    να μην επιτρέψει την ολοκληρωτική κατάρρευση των δημόσιων σχολείων και να ενισχύει συνεχώς τις σχολικές επιτροπές,
·                    να δώσει όραμα στους νέους προάγοντας παράλληλα την Δημοκρατία, την Ισονομία και την Αξιοκρατία,
·                    να προάγει την αλληλεγγύη και τον αλληλοσεβασμό,
·                    να προάγει τον Πολιτισμό μέσω δωρεάν πολιτιστικών εκδηλώσεων και θεατρικών παραστάσεων,
·                     να υποστηρίξει τους νέους επιστήμονες δίνοντας τους τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις απόψεις τους ώστε να συνεισφέρουν στο τόπο τους.
5)                Κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου: Πολλοί συμπολίτες μας εξαιτίας της αυξανόμενης ανεργίας (27,5% συνολική- 57% στους νέους-22,7% στο Νότιο Αιγαίο, ΕΛΣΤΑΤ-4ο τρίμηνο 2013), της μη έγκαιρης πληρωμής των δεδουλευμένων από τους εργοδότες και των συνεχώς αυξανόμενων φόρων αδυνατούν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες σε τρόφιμα και φάρμακα. Η αποδοτική λειτουργία κοινωνικού παντοπωλείου, φαρμακείου και μαγειρείου είναι επιτακτική. Ωστόσο, το κοινωνικό έργο δεν πρέπει να έχει στόχο την ελεημοσύνη, αλλά να είναι ανταποδοτικό μέσω της ενεργής συμμετοχής των πολιτών που συναντούν δυσκολίες. Οι Έλληνες ΔΕΝ πρέπει να συνηθίσουν στα συσσίτια!
Επίσης, η Δημοτική αρχή οφείλει να συνεργαστεί με ψυχολόγους και άλλους κατάλληλους επιστήμονες ώστε να παρέχει δωρεάν ψυχολογική στήριξη στους συμπολίτες μας που εμφανίζουν κατάθλιψη και άλλα ψυχολογικά προβλήματα.
6)                Βασικά κοινωνικά αγαθά: Πολλοί συμπολίτες μας αδυνατούν να έχουν πρόσβαση σε νερό, ρεύμα και υπηρεσίες υγείας. Τα προβλήματα θα ενταθούν αφού είναι σε εφαρμογή ένα σχέδιο διάλυσης της Δημόσιας Υγείας, ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ και των νερών της χώρας.
Όσο αφορά το ρεύμα, έχει ξεκινήσει η απελευθέρωση της ενέργειας και ο τεμαχισμός Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού. Ξεπουλιούνται λιγνιτικά ορυχεία, εργοστάσια και υποδομές στην ηπειρωτική χώρα ενώ σε 2η φάση έχουν σειρά τα εργοστάσια στα νησιά. Οι επίδοξοι ιδιώτες που θα τα αγοράσουν θα συνδέσουν την τιμή της KWh με τον τρόπο που παράγεται, με συνέπεια, αφού η νησιωτική χώρα εξαρτάται από το πετρέλαιο, το ρεύμα να γίνει αγαθό πολυτελείας. Τα σχέδια, επίσης, που αφορούν την διασύνδεση των νησιών με την υπόλοιπη χώρα, στοχεύουν στο να γεμίσουν τα νησιά μας με ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά, όχι για να τα επωφεληθούνε οι νησιώτες αλλά για να τα εκμεταλλευτούνε ιδιώτες και για να εξάγουν φθηνή ενέργεια στο εξωτερικό.
Όσο αφορά το νερό, ενώ ξεπουλιέται η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΔΑΘ, υπάρχουν πιέσεις να ιδιωτικοποιηθούν και οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης. Όσες έχουν χρέη θα μπουν σε καθεστώς εξυγίανσης με στόχο το ξεπούλημα τους ενώ οι υπόλοιπες, λόγω τους ελλιπούς προσωπικού και της μειωμένης χρηματοδότησης αναγκάζονται να υποβαθμίσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους.
Όσο αφορά την υγεία, με την διάλυση των νοσοκομείων και των περιφερειακών πολυδύναμων Κέντρων Υγείας, το καθεστώς δολοφονεί τους Έλληνες. Οι ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, σε εξοπλισμό και αναλώσιμα είναι τεράστιες, οι νέοι γιατροί μεταναστεύουν στο εξωτερικό (κυρίως στη Γερμανία), στη χώρα μας επανεμφανίζονται ασθένειες όπως η ελονοσία και η φυματίωση ενώ εκτιμάται ότι οι καρδιοαγγειακές παθήσεις και τα κρούσματα καρκίνου θα αυξηθούν δραματικά στα επόμενα 5-10 χρόνια.
Η Δημοτική Αρχή, επομένως, οφείλει να κινηθεί προς τέσσερις(4) κατευθύνσεις:
·                    Να μην αφήσει κανένα νοικοκυριό που αντιμετωπίζει σοβαρό οικονομικό πρόβλημα χωρίς ρεύμα και νερό καλύπτοντας του τους λογαριασμούς και να δημιουργήσει ειδικούς χώρους αξιοπρεπούς διαμονής για όσους συμπολίτες μας χάσουν τα σπίτια τους από το καθεστώς,
·                    Να μην επιτρέψει το ξεπούλημα της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης και να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου μέσω των τρόπων χρηματοδότησης που αναφέραμε προηγουμένως,
·                    Να δημιουργήσει τις απαραίτητες δημοτικές υποδομές ώστε να γίνει εκμετάλλευση της αιολικής και ηλιακής ενέργειας, της ενέργειας μέσω κυμάτων και της γεωθερμίας και να δώσει κίνητρα στους πολίτες ώστε να γίνουν οι κατοικίες ενεργειακά αυτόνομες με τελικό στόχο να ανεξαρτητοποιηθούν οι Δήμοι, ιδιαίτερα των νησιωτικών περιοχών, από το πετρέλαιο.
·                    Να συγκρουστεί με το καθεστώς απαιτώντας την στελέχωση και χρηματοδότηση των νοσοκομείων και των Κέντρων Υγείας ενώ να προχωρήσει, έστω και προσωρινά, στην ίδρυση και στήριξη Δημοτικών Ιατρείων, ιδιαίτερα στις απομακρυσμένες ορεινές περιοχές και στα νησιά, ώστε να έχουν όλοι οι Δημότες πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες Υγείας.
7)                Διοίκηση του Δήμου: Η Δημοτική Αρχή οφείλει να συγκαλεί συχνές τοπικές γενικές συνελεύσεις κατοίκων και φορέων κάθε τοπικής κοινότητας. (Νόμος 3852/2010-Καλλικράτης, άρθρο 85: «Στις τοπικές κοινότητες, με ευθύνη του εκπροσώπου της τοπικής κοινότητας ή του προέδρου του συμβουλίου της τοπικής κοινότητας σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, καλούνται οι κάτοικοι και οι φορείς της τοπικής κοινότητας, τουλάχιστον μια φορά κατ’ έτος σε συνέλευση, και προτείνουν στα αρμόδια όργανα του δήμου, ανάλογα με το χαρακτήρα των αναγκών των κατοίκων της τοπικής κοινότητας και τις προτεραιότητες για την τοπική ανάπτυξη, τις δράσεις που πρέπει να αναλάβει ο δήμος…»).
Ωστόσο, πιστεύουμε ότι έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να αναλάβουν τη διοίκηση του κάθε Δήμου οι ίδιοι οι Πολίτες. Δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι και σύμβουλοι δεν μπορούν να ζητούν μια φορά κάθε τέσσερα χρόνια την ψήφο των Πολιτών και να την διαχειρίζονται ως εν λευκώ εξουσιοδότηση. Αντιθέτως οι Πολίτες θα πρέπει συνεχώς να ενημερώνονται για τα δημοτικά θέματα και να αποφασίζουν τι θα πρέπει να γίνει. Αυτό είναι εφικτό μέσω της εισαγωγής τριών καινοτομιών:
·                    Της ανάρτησης όλων των οικονομικών στοιχείων κάθε Δήμου στο Διαδίκτυο σε μορφή κατάλληλη προς επεξεργασίας από τους Πολίτες. Αυτό ήδη εφαρμόζεται σε δήμους του εξωτερικού που χρησιμοποιούν την διαδικτυακή πλατφόρμα “Ανοιχτής γνώσης” (okfn.org) ή άλλες παρόμοιες.
·                    Της εισαγωγής της Ανακλητότητας για κάθε δημοτικό άρχοντα. Ο Δήμαρχος ή οι αντιδήμαρχοι που θα πράξουν άλλα από αυτά που έχουν υποσχεθεί στους Πολίτες θα πρέπει να αντικαθίστανται αμέσως.
·                    Της δημιουργίας του “Δημοσκοπικού Δήμου” (Γιώργος Κοντογιώργης, Η σταθερά της κομματοκρατίας και το ελληνικό αδιέξοδο στο Κομματοκρατία και δυναστικό κράτος, Εκδ. Πατάκη 2012, Β΄ Έκδοση, σελ. 82). Σύμφωνα με τον καθηγητή, μπορεί να δημιουργηθεί ένα υποσύνολο Δημοτών, μέσω κλήρωσης, το οποίο θα έχει το πολύ εξάμηνη θητεία και θα λειτουργεί γνωμοδοτικά προς το Δημοτικό Συμβούλιο για θέματα του Δήμου. Ο «Δημοσκοπικός Δήμος» μπορεί να καλεί τακτικά γενικές συνελεύσεις ή συνελεύσεις σε επίπεδο γειτονιάς ακόμα και να εκτελεί δημοσκοπήσεις  χρησιμοποιώντας και το Διαδίκτυο.
Οι Πολίτες έχοντας ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στα οικονομικά στοιχεία των Δήμων, με τη δύναμη να ανακαλούν όσους δεν θα εργάζονται για το κοινό συμφέρον καθώς και με τη συνεχή συμμετοχή τους σε αληθινά δημοκρατικές διαδικασίες διακυβέρνησης θα μετατρέψουν τους Δήμους σε αληθινά κάστρα Δημοκρατίας. Αυτή η πρωτόγνωρη -για τη σύγχρονη Ελλάδα- Δημοκρατία μπορεί να παίξει αποφασιστικό ρόλο στον αγώνα για την απελευθέρωση της χώρας μας από το ζυγό του Χρέους και να μας οδηγήσει σε ένα λαμπρό μέλλον Λαϊκής Κυριαρχίας και Εθνικής Ανεξαρτησίας.

Μέρος 5ο – Επίλογος
Description: Description: epam_sotiras
Ολοκληρώνοντας την θέση μας, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι οι προτάσεις μας αυτές δεν μπορούν από μόνες τους να απελευθερώσουν την χώρα μας από το καθεστώς κατοχής. Ούτε θα πρέπει να δοθεί η εντύπωση ότι είναι λύση η ανάθεση της δικής μας ευθύνης στην όποια Δημοτική Αρχή.
Ωστόσο, θα λειτουργήσουν ως ανάχωμα στην επίθεση που δέχεται η Πατρίδα μας και θα θέσουν τις βάσεις ώστε να ενωθεί ο λαός μας πέρα και έξω από ιδεολογικές καταβολές ώστε να διεκδικήσει το τόπο του.
Θέλουμε να ζήσουμε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ και θέλουμε να υπάρχει μέλλον για τα παιδιά μας! Ζούμε σε έναν ευλογημένο τόπο και θα τον πάρουμε πίσω από τους σύγχρονους κατακτητές και τους ντόπιους δωσίλογους συνεργάτες τους.
Η τελική μάχη, ωστόσο, του ελληνικού λαού θα δοθεί στη βάση των πέντε(5) προταγμάτων του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου: 1) Μονομερή διαγραφή του Δημόσιου Χρέους ως παράνομου και καταχρηστικού, 2) Ακύρωση των Μνημονίων και των Δανειακών Συμβάσεων, 3) Έξοδο από την ευρωζώνη και την ΕΕ και επιστροφή σε Εθνικό Κρατικό Νόμισμα, 4) Τιμωρία όσων οδήγησαν τη χώρα στη σημερινή κατάσταση, 5) Νέο Δημοκρατικό Σύνταγμα. Θα δώσουμε τη μάχη και στο τέλος θα νικήσουμε!

Θήρα, 31/03/2014
Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (Ε.ΠΑ.Μ) Θήρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου