Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Δεν μου αρκεί !!!

του Αντώνη Παπαντωνίου

Πέντε χρόνια περάσανε, χρόνια ευτελισμού της Ζωής μας, χρόνια που θα μείνουν στην Ιστορία για να διδάσκουν τις Γενιές που θα μας διαδεχθούν τι μπορεί να πάθει ένας Λαός εάν μένει αμέτοχος και αδιάφορος για το "Κοινωνικό γίγνεσθαι", εξουσιοδοτώντας κάποιους να αποφασίζουν αντί γι αυτόν και μάλιστα "εν λευκώ" για την Ζωή του.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να αποδείξουμε στην πράξη ότι καταλάβαμε, ότι εμπεδώσαμε πλήρως την ευθύνη μας από την μη συμμετοχή μας και την αδιαφορία μας για την Κοινωνικοπολιτική μας πορεία και να κάνουμε το καθήκον που έχουμε σαν Πολίτες στίς Εκλογές που έρχονται. Το ερώτημα λοιπόν που μπαίνει είναι αν αρκεί το να ψηφίσουμε στέλνοντας τους Ληστοσυμμορίτες στην Αιώνια κόλαση;
Η απάντησή μου είναι μία λέξη: ΟΧΙ!!!
Αντίθετα θα πρέπει να ορθώσουμε ανάστημα και να δηλώσουμε παρόντες σε κάθε βήμα της Ζωής μας συμμετέχοντας συστηματικά και ελέγχοντας τα Κοινωνικά δρώμενα!
Θέλω να ελέγχω την Εξουσία σε κάθε της βήμα και να την ανακαλώ
αν παραβιάσει τις υποχρεώσεις που ανέλαβε απέναντί μου.
Θέλω λοιπόν Νέο Σύνταγμα για να αποφασίσω εγώ για το πώς θέλω τη Ζωή μου.
Θέλω να έχω Εθνική Αξιοπρέπεια.
Θέλω να βλέπω χαρούμενα παιδικά πρόσωπα να πηγαίνουν στο Σχολείο - στο πραγματικό Σχολείο - και όχι σε Εμπορικές Επιχειρήσεις.
Θέλω Νοσοκομεία που θα σέβονται και θα ενδιαφέρονται για την αποκατάσταση της Υγείας των Ανθρώπων όπου ο Άνθρωπος δεν θα είναι εμπορεύσιμο είδος.
Θέλω σεβασμό στην προσωπικότητα του Ανθρώπου και στο αποτέλεσμα της εργασίας του.
Θέλω σεβασμό από την Δικαιοσύνη όταν απαιτείται η παρουσία της.
Θέλω ελευθερία στην έκφραση και στήν πληροφόρηση του Λαού
και όχι το θύμα της προπαγάνδας με οποιοδήποτε χρώμα και αν εμφανίζεται.
Θέλω να ζω σε συνθήκες Ασφάλειας και όχι καταναγκασμού.
Αυτά μου τα θέλω ήρθε η ώρα να τα απαιτήσω και δεν μου αρκεί το να ψηφίσω. Δεν μου αρκεί να τούς συλλάβω και να τούς στείλω στα "σίδερα". Εκείνο που πρέπει να κάνω και να κάνουμε όλοι μαζί είναι μια ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ! ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου