Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Η ταπεινή γνώμη της Ντίνας Κοέδρου που μου έφτιαξε την μέρα.

  • Dina Koedrou Καλημέρα σε όλους! Επιτρέψτε μου μερικές σκέψεις για τις εβδομάδες που μας έρχονται και τις ερχόμενες εκλογές..

    Είναι ταπεινή μου γνώμη ότι τελειώσαμε και με το "αριστερό" όνειρο. Ο λαός, στις 5 Ιουλίου, και το λέω αυτό απο την πολύ σημαντική ιστορικά
    μέρα εκείνη, ψήφισε ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΑ, ΠΕΡΗΦΑΝΑ, ΑΦΟΒΑ ΚΑΙ ΠΑΛΛΑΪΚΑ. Ψήφισε τολμώντας να εκφράσει την αγανάκτηση του, την ανάγκη του για αντίσταση στο Ευρωιερατείο και η εντολή του, κατ αντίθεση με την "αντίληψη" του Κου Τσίπρα, ήταν ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!!! Ο λαός ΠΡΟΔΟΘΗΚΕ για άλλη μιά φορά όταν το μεγαλειώδες ΟΧΙ του, ξεφτιλίστηκε απο μιά κυβέρνηση που σήμερα τολμά να μας δικαιολογεί την ΗΤΤΑ που οικοιοθελώς, υπέστει, κάθησε στα τέσσερα μπροστά στους κατακτητές μας και ψήφισε το 3ο, χειρότερο όλων των εποχών, μνημόνιο. Ο λαός, συνεχίζει να εισπράτει προδοσία και νιώθει αηδία με όλους όσους μας έφεραν ώς εδώ, συμπεριλαμβανουμένου και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που σήμερα με θράσος και αλαζονία τσακώνονται στα τσοντοκάναλα για το ποιός έκανε το λιγότερο κακό. Μου είναι πραγματικά αδιανόητο να τους ακούω, αλλά εξίσου αδιανόητο μου είναι να διαπιστώνω ότι υπάρχουν ακόμα "προσκυνητές" αυτών που συνεχίζουν να δικαιολογούν τις κινήσεις και την πολιτική αυτή, θυσιάζοντας το μέλλον τους και τα παιδιά τους στο βωμό της κομματίλας τους. Ευτυχώς, επιστρέφοντας στην αρχική μου σκέψη, είναι πάρα πολλοί αυτοί με τους οποίους μιλάω που έχουν διαψευθεί και δεν μασάνε, τολμώντας να βγούν δημοσίως και να καταγγείλουν την απογοήτευση και την προδοσία του αγώνα τους, και με καθάρια ψυχή κρίνουν τις πολιτικές ηγεσίες ως πλέον ακατάλληλες. Ανθρωποι απλοί, του μόχθου, με περιορισμένη, ενδεχομένως, πολιτική συμμετοχή, κρίνουν ακατάλληλους πλέον όλους τους προδότες που το μόνο τους μέλημα είναι η εξυπηρέτηση των δανειστών και των ξένων και εγχώριων συμφερώντων. ΒΛΕΠΟΥΝ πλέον ότι κανείς απο δαύτους δεν είναι διαθετιμένος να φέρει ξεκάθαρη, εφαρμόσιμη και υλοποιήσιμη λύση πρός το συμφέρον του λαού και της πατρίδας και αρνούνται να υποταχθούν στο κομματικό βωμό. Θεωρώ ότι η κατάσταση της πολιτικής σκηνής στην χώρα μας είναι απολύτως ρευστή και μη αξιολογήσιμη για αυτό θα ήθελα να σας παροτρύνω να μην ακούτε δημοσκοπήσεις, προπάντων αυτές που παρουσιάζονται από τα κανάλια της ντροπής.

  • Dina Koedrou Από την αρχή της συμμετοχής μου στο πολιτικό προσκήνιο της χώρας μου (όπως σας έχω ήδη γράψει, για όσους με παρακολουθούν, επέστρεψα ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ στην χώρα μου μετά απο απουσία 18 χρόνων στην Αμερική), αγωνίζομαι μέσα απο τους κόλπους του Ε.ΠΑ.Μ. ΓΙΑΤΙ??? Γιατί δεν έχω εγκαταλείψει όπως κάποιοι άλλοι? Γιατί ΟΥΔΕΠΟΤΕ είδα αυτή την συμμετοχή ώς οτιδήποτε άλλο εκτός απο μια συνεχή ΜΑΧΗ σε ένα ΠΟΛΕΜΟ εναντίον της ΚΑΤΟΧΗΣ στην οποία βρίσκεται η πατρίδα μου, το σπίτι μου, και μου ήταν αδιανόητο να μήν το υπερασπίσω. Εγώ, που ούτε μία φορά δεν ψήφισα στην Αμερική, παραμένοντας απολιτίκ, συγκινήθηκα τόσο απο την ιδρυτική διακύρηξη και τα προτάγματα του Ε.ΠΑ.Μ και εντάχτηκα, για πρώτη φορά στην ζωή μου, σε πολιτικό φορέα, πιστεύοντας ότι ένα μέτωπο είναι η μόνη σωτήρια λύση για τον λαό, ένα μέτωπό που αγνοεί την κομματική ιδεολογία και προτάσει την συμμετοχή του πολίτη ώστε ο ίδιος να διαμορφώνει την πολιτική που εξυπηρετεί το λαό και όχι ο πολίτης να εξυπηρετεί την πολιτική που εξασκείται. Ουδέποτε ενδιαφέρθηκα για τις "προσωπικές" διανέξεις που, ανθρωπίνως και εκ των πραγμάτων, συμβαίνουν μέσα σε μιά οποιαδήποτε ομάδα και κοίταξα ΜΟΝΟ τις διαθέσεις των συμμετεχόντων, τον αγώνα του καθενός ξεχωριστά αλλά και μέσα στο σύνολο και την σταθερότητα και συνέπεια στα προτάγματα. Ουδέποτε ενδιαφέρθηκα για το βιογραφικό του Δημήτρη Καζάκη, για το άν φοράει καινούργια παπούτσια η όχι, άν είναι όμορφος η ελκυστικός στο κοινό, άν έχει πόρους επιβίωσης η όχι, άν με αγκαλιάζει όταν με βλέπει η όχι. Ουδέποτε επιχείρησα να γίνω η κολλητή του γιατί, πρώτον αυτό δεν με χαρακτηρίζει ώς άνθρωπο, καθότι πάντα υπήρξα ανυπότακτος χαρακτήρας και ουδέποτε προσκύνησα κανένα είδωλο, αλλά και γιατί στο μέτωπο μπήκα για να αποκτήσω συναγωνιστές και συμμαχητές και όχι φιλαράκια. Δεν με ενδιαφέρουν όλα τα παραπάνω γιατί όλα αυτά τα χρόνια, κάθε φορά που βρίσκομαι με τους ανθρώπους του Ε.ΠΑ.Μ διαπιστώνω ένα κοινό στόχο, την αγωνία της σωτηρίας της πατρίδας μας και του λαού μας και αυτό το βλέπω απο τον Δημήτρη Καζάκη μέχρι και το πιό πρόσφατο μέλος η φίλο του Ε.ΠΑ.Μ. Είμαστε όλοι ΕΝΑ όσον αφορά την ΟΥΣΙΑ του αγώνα, την διαμόρφωση μιάς επαναστατικής πολιτικής, μέσω των προταγμάτων μας, που επιδιώκουν την οριστική ανατροπή μιας ψεύτικης, κατασκευασμένης και βιασμένης δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου